Ciutat Vella

jardí dels Tarongers

Avui tancarem les fonts del barri del Raval, per això travessarem la plaça del Bonsuccés pel carrer d’Elisabets i a mà dreta trobarem l’entrada al jardí dels Tarongers.

Travessant la porta reixada de ferro, veurem al fons la silueta de la font emmarcada per la porta del jardí. A la dreta del passadís hi ha l’entrada al pati del bar de la llibreria La Central del Raval.

A la terrassa del bar, davant d’un banc de ceràmica, hi veurem una font coberta de vegetació que aporta un ambient refrescant a l’estiu.

Ara entrarem al jardí dels tarongers, on veurem la façana de l’escola Labouré, amb una antiga campana que crida els vailets a la fi de l’esbarjo, ja que el lloc també fa les funcions de pati de l’escola. Al mig del pati hi ha el brollador, el dia de Corpus també l’han guarnit alguns anys per fer l’ou com balla.

jmes

Encara que nascut a Ponts, em sento barceloní d'adopció i una de les meves aficions es voltar pels raconets de la ciutat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *